marți, 26 aprilie 2011

pretext

e un cerc vicios în distribuţia filmelor românesti. intră puţină lume la ele, atunci sunt ţinute în distribuţie puţin timp şi de regulă la ore imposibile pentru oamenii cu program capitalist de activităţi. şi de-asta intră puţină lume. un cerc vicios în care e greu de spus cine e primul oul sau găina. daca ratezi premierele sau primele doua săptămâni trebuie să te duci la matineu sau pe la ora prânzului. sau ... astepţi DVD-ul. Aşa se întâmplă că sunt gata să ratez Priferic, şi deşi sunt eu ăla care trimiteam oamenii la vizionat pe net, nu mă tentează încă.
Mi se pare un moment de acalmie pe marile ecrane, în aşteptarea premierelor de vară se trimit la incălzire numai pompe.

dar de fapt, ce spusei mai devreme e un pretext să promovez următoarele:
  • un nou film românesc Naşa, o producţie Mediapro care pare sa fie fratele mai mic a lui Garcea şi oltenii, adus în 2011, cu actualele vedete ale trustului. (cred că e ultima dată când scriu de el)
  • am auzit că revine Dan Chişu cu un nou film Ursul, ceva o comedie, cu muzica facută de Bregovic. pe-asta nu-l ratez.
  • şi incepe în curând (5 mai) Festivalul Filmului European. şi la ăsta mă duc. staţi pe aproape, revin aici şi cu alte amănunte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu