miercuri, 9 martie 2011

premiile Uniunii Cineaştilor 2010. update, şi ca să mă laud


am vazut mai adineauri că întradevăr premiul pentru rol secundar masculin nu s-a acordat. când am scris, precizările din introducerea materialului nu erau încă postate.
(înteleg că nu mai era material de statuete, probabil că nu a mai ramas de la Chişu, care l-a consumat pe tot.)

ştim, peste tot premiile astea sunt un mare joc de culise, relaţii, interese şi de orgolii. însă toate astea se ascund cu profesionalism şi cu zâmbetul pe buze. doar la noi, ăştia nici nu ştiu să se prefacă. şi să se comporte normal. adică minte multă şi tare greu e să livrezi nişte premii în formula completă?


bref: la citirea mai atentă a laureaţilor, am constatat că am un unchi (fie, recunosc, e unchi doar prin alianţă) care e pe listă. nu am scris de el, că nu-mi plac nepotismele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu